Veelgestelde vragen worden hieronder beantwoord
Is je vraag al beantwoord?
Normaal gesproken binnen 3-4 werkdagen, zondag en maandag wordt er niet geleverd. We doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. In enkele gevallen kan de bezorging door omstandigheden vertraagd zijn.
Je kunt de bestelling gratis retourneren tot 30 dagen na levering. Neem contact op met de klantenservice om retourlabels aan te vragen. Als je de bestelling zelf terugstuurt zonder notificatie en labels, kan het langer duren omdat we dan moeten wachten tot de bestelling in het magazijn aankomt en de producten handmatig moeten nakijken.
Controleer de bestelling in “Order History” op je XLshoppers-account of op de “Volg je bestelling” pagina. Als de tracking aangeeft dat het artikel al is bezorgd, is het helaas te laat om het afleveradres te wijzigen. Als er nog geen trackingnummer is gegenereerd of als de tracking aangeeft dat het pakket onderweg is, neem dan contact op met de klantenservice van XLshoppers en verstrek je ordernummer en het nieuwe afleveradres. Ons team zal je adviseren over de volgende stappen.
Je kunt de status van je bestelling volgen op de “Volg je bestelling” pagina.
Je kunt eenvoudig via e-mail en telefoon vragen stellen over je bestelling. Bekijk onze contactpagina en de footer voor de contactinformatie.
Controleer de bestelling in “Order History” op je XLshoppers-account of op de “Volg je bestelling” pagina. Als de tracking aangeeft dat het artikel al is bezorgd, is het helaas te laat om het afleveradres te wijzigen. Als er nog geen trackingnummer is gegenereerd of als de tracking aangeeft dat het pakket onderweg is, neem dan contact op met de klantenservice van XLshoppers en verstrek je ordernummer en het nieuwe afleveradres. Ons team zal je adviseren over de volgende stappen.
Dit hangt af van het product. Op de productpagina, onder de tab “Extra informatie”, vind je de eigenschap “Aantal pakketten”. Hier staat aangegeven hoeveel pakketten relevant zijn voor dat product.
Als je bestelling niet compleet is, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen om het probleem op te lossen.
Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen met de volgende stappen om het probleem op te lossen.